Istra – Mošćenička Draga

Istra je još od 1850. godine poznata po ljekovitoj klimi. Danas Opatija a prije Abbazia, poznata kao jedno od prvih liječičišta u primorju. Kasnije su se po uzoru na Opatiju i druga mjesta priključila. Imučna aristrokracija je ovdje na obali izgradila svoje vile. U impresivnom primorskom krajoliku stvorene su impresivne zgrade i prekrasne šetnice diljem plaže. Mediteranska arhitektura u priobalju Istre, rastuća povijest regije, s naglaskom na tradicionalno, kao i ugodne blage klime, samo su neki od razloga da se ovdje provede godišnji odmor.

U ovom iznimnom krajoliku, u maloj zajednici Mošćenička Draga, moji roditelji su – u skladu sa svojim kvalifikacijama – izgradili predivnu gostinjsku kuću – Vilu Inge. To malo ribarsko naselje (sa oko 1.500 stanovnika) smješteno je u Kvarnerskom zaljevu i graniči sa hrvatskim parkom prirode Učka. Moščenićka Draga se u dokumentacijama prvi puta spominje 1436. godine.

U neposrednoj blizini Vile-Inge postoji nekoliko uređenih šljunčanih plaža, kao i nudistička plaža i veliki broj šumskih i planinskih putova. Pješice možete doći do srednjovjekovnog gradića Mošćenice koji je izgrađen na liticama, 178 metara iznad razine mora.

Šetnica „Lungomare” vodi uz more, a završava na najljepšoj plaži na tom području – Sv. Ivan – (oko 100 metara do Vile-Inge). Kod šetnje tim šetalištem osjetiti ćete svim svojim osjetilima more. Obilje zelenila s mediteranskim raslinjem pratiti će Vas uz ovu šetnju i pružiti ugodan osjećaj koji će Vam ostatiti u sjećanju.

Mudrosti i lijepi dojmovi naših gostiju! Pišite na Vilu-Inge!

Wer sich zu wichtig für kleine Aufgaben hält, ist meist zu klein für wichtige Aufgaben.–Jacques Tati

Liebe Familie Tutić,
wir möchten uns nochmals für den wunderschönen Urlaub bei Ihnen bedanken, auch wenn wir leider vorzeitig abreisen mussten. Wir sind mittlerweile wieder gut zu Hause angekommen und schwelgen in Erinnerungen. Es hat uns wie immer sehr gefallen und wir würden uns über ein Wiedersehen nächstes Jahr freuen,

vielen Dank und liebe Grüße!
–Wolfgang, Angelika, Paul und Sebastian, Judendorf-Straßengel

Liebe Familie Tutić,
es ist mir ein großes Bedürfnis, Ihnen auf diesem Wege nochmals herzlichst für all das, was Sie für mich bzw. uns getan haben, zu danken. Es fing schon mit dem frischen Obst und dem schönen Blumengesteck auf Zimmer 6 an bis hin zu meinem Geburtstag, an dem ich zwei unglaubliche Überraschungen erleben durfte. 1. Der Besuch meiner Kinder und Schwiegerkinder und dann 2. der Geburtstag selbst, mit all dem habe ich nie gerechnet. Sie haben alles so toll geplant, organisiert und hergerichtet, mir fehlen die Worte. Eines ist sicher, diesen Geburtstag vergesse ich nicht so lange ich lebe! Ich muss Ihnen sagen, der Papa Tutić hätte eine riesengroße Freude, wenn er sehen könnte, was für gute Pensionswirte sein Reinhard mit Frau Hanni sind, er wäre sehr stolz -das weiss ich- und wie super sein Lebenswerk in seinem Sinne weitergeführt wird. Ich und auch mein Philipp wünschen Ihnen immer ein volles Haus mit lauter netten Gästen!

Viele liebe Grüße und nochmals hvala, hvala!

Liebe Grüße auch an ihre fleißigen und netten Frauen, einmal blond, einmal schwarz!
–Gisela, Aalen-Unterkochen

Sehr geehrte, liebe Fam. Tutic,
wir sind gut nach Hause gekommen; es war eine schöne Woche in Ihrem Haus; konserviere die schönen Eindrücke bis ins nächste Jahr;

liebe Grüsse
–Hermine und Leo, St. Ruprecht

Liebe Familie Tutic!
Wir konnten uns gestern nicht mehr verabschieden! Wir möchten uns herzlich für den wunderschönen Urlaubsaufenthalt bedanken! Das war unser schönster Urlaub. Es hat schon damit begonnen, dass wir das schönste Zimmer hatten.

Alles Liebe bis ins nächste Jahr?!
–Ingrid, Franz, Magdalena und Maximilian, St. Pölten

Hallo Hanni und Reinhard,
leider leider war heute unser erster Arbeitstag nach dem sehr schönen Urlaub in Eurem Haus. Viel zu kurz war die Zeit und dennoch hoffen wir natürlich davon länger zehren zu können. Wir sind uns einig, wir kommen sicher wieder. Bleibt gesund und ärgert Euch nicht über all zu sehr über Gäste die Euer Haus und Euren, weit über das übliche Maß hinausgehenden, Service nicht zu schätzen wissen.

Viele Grüße
–Dirk und Ute, Malsch

Liebe Familie Tutić!
Wir möchten uns bei Ihnen für die freundliche Aufnahme bedanken. In unserem gemütlichen Zimmer mit traumhaften Meerblick , haben wir uns sofort wohlgefühlt. Auch kulinarisch haben Sie uns jeden Morgen mit einem leckeren Frühstück verwöhnt. Wir wünschen ihnen noch eine schöne Zeit in dem idyllischen Mošćenička Draga, und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.

Grüße aus OÖ
–Rupi und Sabine, Oberösterreich

Hallo Familie Tutić,
vielen Dank für die netten Zeilen. Wir sind nun schon wieder eine Woche am arbeiten; Uli`s Baustelle ist für 2 Wochen im Schwarzwald. Es war ein wunderschöner und erholsamer Urlaub in Ihrem wunderschönen Haus. Wir sind begeistert von der tollen Lage, die schönen Zimmer mit der atemberaubenden Aussicht, das liebevoll zubereitete Frühstücksbuffet und die toll gepflegte Außenanlage. Auch gilt unser herzliches Dankeschön an die zwei netten Hausdamen, die eine tolle Arbeit leisten. Man merkt das Sie die Villa Inge mit viel Herz führen und Ihnen das Wohl Ihrer Gäste am Herzen liegt. Vielen Dank auch für die schönen Abende bei Bruno, es hat Spaß gemacht! Wie sagt man so schön: Man sieht sich immer zweimal im Leben ...... wir freuen uns schon darauf! Bleiben Sie gesund und munter bis ich zur Abnahme der Malerarbeiten erscheine.

Viele Grüße aus dem schon recht kalten Westerwald (heute morgen 3 Grad) von
–Moni und Uli, Höhn

War wieder ein wunderschöner erholsamer Urlaub bei Euch. Bleibts gsund und Überanstreng di net beim Einkaufen! Wünschen Dir und Deiner Hanni ein volles Haus, schönes Wetter bis Saisonende und möchten hiermit ein DZ mit Frühstück von 18.06.2017 - 28.06.2017 fix reservieren.
Lg. aus St. Pölten.
–Pepi + Trixi, St. Pölten

Liebe Familie Tutić,
wir sind schon über eine Woche zu Hause und träumen immer noch von Mošćenička Draga. Der kleine Ort, der schöne Spazierweg am Meer entlang, der nahe Strand, das super Wasser und die tolle "Villa Inge" haben es uns angetan. Es fängt schon beim Frühstücksbüfett auf der Terrasse an mit dem Blick auf`s glitzernde Meer, die Sauberkeit im Haus und drumherum, die schönen Blumen im Garten, die überaus netten Gastgeber mit den fleißigen Hausdamen Jelica, Marica und Rosanda, man fühlt sich einfach in der Villa Inge rundum wohl! Nicht zu vergessen den Hausmeister Dalibor, der sehr fleißig ist und nach dem Rechten schaut. Wir können uns auf diesem Wege nur nochmals herzlich für die wunderbaren und unvergesslichen 18 Tage bedanken und hoffen sehr, dass es uns gesundheitlich möglich ist, im nächsten Jahr wieder kommen zu können. Wir wünschen Ihnen Allen eine gute und gesunde Zeit und verbleiben mit herzlichen Grüßen

Liebe Grüße an Jelica, Marica, Rosanda und Dalibor!
–Gisela und Philipp, Aalen-Unterkochen

Liebe Hanni, lieber Reinhard,
wir haben uns - wie schon 2016 - bei Euch wieder sehr wohl gefühlt. Wir müssen sagen: Die ruhige Lage, inmitten erholsamer Natur, noch dazu gut umsorgt in Eurem sauberen Haus, haben uns erneut sehr gut getan. Wir freuen uns schon jetzt, auf weitere angenehme gesellige Stunden mit Euch und auf ein gesundes Wiedersehen.

Mit herzlichen Grüßen
–Theresa und Heribert, Oberbayern

Mein Mann und ich sind hier im Paradies gelandet und wir haben uns prima erholt. Die Zimmer sind sehr sauber und werden täglich gereinigt, daher duftet es auch immer sehr frisch. Gigantischer Blick aufs Meer und die Familie Tutić schließt man sofort ins Herz. Das Frühstück ist reichhaltig und es ist für jeden Geschmack etwas dabei. Einmal hatte ich mir vom Obstteller die verbliebenen zwei Aprikosen genommen und wurde sofort gefragt, ob ich noch welche möchte. Wir kommen definitiv wieder. Unverständlich, wie man die Villa Inge negativ bewerten kann. Na ja, durch und durch negativ eingestellten und frustrierten Menschen kann man die Sterne vom Himmel holen und sie werden trotzdem nicht glücklich und zufrieden sein....–Natalie K., Stuttgart

Domaćini
Domaćini

Od otvorenja Vilu Inge vodi obitelj Tutić. Mi, vaši domaćini u drugoj generaciji, Johanna und Reinhard Tutić, želimo da se kod nas ovdje u Hrvatskoj i Mošćeničkoj Dragi osjećate dobro i dobro se odmorite. Brinemo se za vaše osobne potrebe i zajedno s našim osobljem se trudimo svim snagama da udovoljimo svim vašim zahtjevima. S pitanjima nam se u svako vrijeme možete slobodno obratiti. Bilo da se radi o tome možete li dovesti brodicu, baviti se sportom ili jednostavno želite dobiti informacije o najboljim restoranima, uvijek vam stojimo na raspolaganju sa savjetom i uslugom. Već više od 40 godina Vila Inge je naš drugi dom tako da vam o Mošćeničkoj Dragi možemo dati kvalificirane “naputke” za vaš odmor.
» Pročitajte više

Plaža
Plaža

Kada se govori o Mošćeničkoj Dragi, prva asocijacija su prekrasne plaže. Dvije zvijezde među tim plažama u Hrvatskoj su – Sipar i Sv. Ivan. Ovdje možete naći najljepše šljunčane plaže na Kvarneru, a vjerojatno i na cijelom Jadranu.

Ove plaže na rivijeri je hrvatski pjesnik Rikard Katalinić Jeretov u jednoj od svojih pjesama opisao kao najljepše plaže na opatijskoj rivijeri. Domaći stanovnici ove kamenčiće nazivaju „sipar“. Plaže Mošćeničke Drage se godinama nasipaju sitnim bijelim kamenčićima iz šljunka planinskog potoka Draški Potok koji teče od planine Učka do mora, a kasnije ih godinama oblikuju morski valovi.
» Pročitajte više

Smještaj
Smještaj

Apartmani i sobe našeg pansiona Vila Inge imaju luksuzan stil i vašu sobu pretvaraju u savršeno mjesto za odmor i opuštanje. Kao privatan pansion želimo vam ponuditi što je veći mogući komfor kako bi se za vrijeme Vašeg boravka kod nas osjećate što bolje. Dozvolite da vas razmazimo u atmosferi koju obilježavaju prijateljsko raspoloženje, dobra usluga i individualnost. Pansion Vila Inge obećava kvalitetu i to već desetljećima jamči svojim imenom.

Naši moderno uređeni apartmani i sobe nude vam sve što trebate kako biste harmonizirali tijelo i duh. Svaka soba ima vlastitu kupaonicu s tušem i WC-om.
» Pročitajte više